Friday, November 03, 2006

Kilang Horoskop Tekazodiak

The best plan was found..

Ini merupakan salah satu plan yg akan aku cuba buat. Setiap minggu aku akan listkan Kilang Horoskop Tekazodiak..Dari mana sumbernya, tak leh bagitahu..sebab ini merupakan kajian aku selama 3 bulan dan juga campuran idea2 dari timur dan barat. Maaf, ebook yg dijanjikan akan ditangguhkan buat sementara waktu. Dan akan digantikan dengan ebook lain. Ebook apa? Aku akan bagitahu dalam masa terdekat nih.

Setiap minggu akan ada satu update tentang Kilang Horoskop Tekazodiak. SO, alert! Aku tak beritahu bila aku update..tapi insya-Allah dalam masa satu minggu..

Tapi bila Kilang Horoskop ini akan dilaunch kan? Dalam masa terdekat sebab aku tengah kemaskinikan data-data yg perlu. Mungkin juga akan termasuk dalam projek website aku nanti..kiranya mega projek juga. BUkan untuk satu tahun, maybe 3-4 tahun. Eceh, mampu ke aku nih..Insya-Allah, Yakin BOLEH !!

PS : Ini salah satu idea yang aku terfikir ketika aku jammed di bandar Kota kinabalu apabila aku balik dari Airport Terminal 2 Airasia..


ATtack !!

No comments: