Saturday, January 27, 2007

GTR

Ok...apa info yang aku nak share dengan korang malam ni agaknya ye? tak ada idea. Software yang selalu aku gunakan dekat hard disk satu lagi. aku cuma pakai hard disk 40 giga byte nih saja. Sebab kalau aku pakai 2 hardisk..pc aku akan meletup sebab power supply tengah condem teruk sekarang. Nak tak mahu aku pakai se je dlu..

Dan aku sekarang tgh sibuk join GTR punye plan. Yang paid to post tu. Ada dekat 7 forum aku join dan kebanyakkannya menghampiri jumlah pay out yang aku tunggu. Penat taip bukan2 dan jawab soalan dalam forum tu. Macam tak ada maknyanya join program macam tu. Tapi aku rasa aku nak beli script untuk program camtu dan buat dalam bahasa melayu. Mungkin aku leh dapat banyak duit macam tu. Hoho..harap2 gitulah gamaknya. Tapi aku kena set something yang bagus dari website tuh. Kang aku tak dapat bayar, lagi satu hal. Tak ke naya macam tu..

Tak ada untuk malam ini. Aku nak sambung buat kerja aku..untuk blog pasal Mylot. Korang leh check kat sini : petua Mylot dalam bahasa Melayu.

Have a nice dream !!

No comments: