Tuesday, January 16, 2007

Lama dah aku tak buat lawak kat sini.

Rasanya dah terlalu lama aku tak buat post kat sini. Projek aku semua tergendala berikutan debit kad aku belum siap dan aku tak dapat memasuki pasaran Adwords lagi. Dan buat masa sekarang aku terjebat dengan bisnes online macam Paid to post dan Paid to search. Hanya dua program ini sahaja yang aku layan. Yang lain aku tak layan sangat. LAgipun mana ada masa nak buat ni semua. Sudahlah aku menerima tempahan website untuk individu dan company buat masa terdekat ini. Dan aku rasa aku masih banyak kerja yang perlu dilakukan sekarnag.

Di samping it, alang-alang aku dah kat sini. Pengumuman tentang penubuhan website baru aku itu tetap akan dijalankan buat waktu terdekat. Aku hanya perlu pengesahan dari debit kad aku saja dan aku boleh menerima segala tindakan untuk semua website dan blog aku. Rasa-rasanya tak salah kan?

OKla..setakat ini sahaja dlu. Aku ada dekat 7 blog lagi yang perlu dikemaskinikan sempena blog2 baru dan website terbaru aku. NAntikan pengeluarannya sekarang..

No comments: