Wednesday, October 11, 2006

Demi Masa..

Ok. AKu mencelah sedikit antara waktu sengang nih. Tetiba rasa nak tulis blog kejap. Tadi aku surfing kat banyak2 site aku terjumpa satu function menarik untuk diletakkan dalam blog tekazodiak ini. Em..clock. Atau dalam bahasa melayunya : JAM.

Fungsinya untuk memberitahu kita masa. Kalau anda tidak tahu waktu sekarang pukul berapa dan anda sendiri tidak ada jam ataupun handset anda kehabisan bateri...jangan malu2 gi kat blog ini untuk tgk skrg pukul berapa. Hehe.. Takda keje kan nak buat camtu. Mustahil korang takde jam kat bilik.

Penambahan ini untuk mencantikkan lagi muka blog ini. Tidak ada niat lain. Kalau nak buat duit menggunakan perkhidmatan clock ini boleh gi kat website dia. Klik sini untuk dapatkan maklumat lanjut. tak rugi guna..korang pun leh try tengok kat gallery dia, ada banyak jenis jam..nak digital, nak analog..nak wallpaper ada jam pun bulih..

Jam tu korang leh tengok kat belah kiri..Mungkin korang tak perasan. CUba Xplore sikit blog ini..Jangan jadi malas pulak..Aii, Melayu sekarang nih..

No comments: