Monday, October 09, 2006

Heart broken..


Assalamulaikum wbt..

Apa khabar semua? Apa yg sedang anda lakukan ketika ini? Tengah makan? Korek telinga? Tgh buat kerja? Tgh baca blog ? Atau tengah berfikir tindakan seterusnya? Em..apa2pun biarlah apa yg kita fikir itu bermanfaat untuk kita.

Dlm post ini jugak aku hendak meminta maaf ttg ebook dan hadiah yg dijanjikan. Sepatutnya pada awal Oktober ini akan aku berikan link untuk korang download secara percuma. Namun, aku tak dapat lakukan kerana beberapa masalah. Harap maaf dan maklum. Tak kurang juga yg ada email aku bertanyakan hal ini. Bagus gak. Ada jugak feedback dari korang. Tak adalah aku syok sorang diri kat blog ini...Ok. dalam masa terdekat akan dapat ebook itu. Aku tak dapat wat sekarang, sebab ada hal sikit. Banyak nak kena setup. Adalah jugak dekat seminggu aku tak dapat online kat rumah disebabkan streamyx yg tgh problem kat kawasan rumah aku.

Ok..pembaharuan dalam tekazodiak akan korang dapat kesan dalam beberapa hari akan datang. Banyak perubahan akan berlaku. Just tunggu. Ini saja yg mampu aku beritahu. Takkan nak cerita semua. Tak bestlah jugak kan? Tapi, insya-Allah, pukul 12.00 tengah malam nanti akan ada satu post menarik. Tentang apa? Tunggu saja..(Aii..asyik2 tunggu je..)

Ok. Pen off.

No comments: