Tuesday, October 10, 2006

Sign Zodiak Libra - Part 1


Ok. Seperti yang dijanjikan. Tapi aku mungkir janji sikit. Lambat post. Tertidur aku masa tunggu masa..Hehe !

OK. Sempena bulan Oktober ini aku akan cerita semua tentang Tanda-tanda yg ada pada orang yang lahir pada bulan Oktober. Dalam erti kata lain, dalam bintang zodiak diorang adalah Libra. Korang boleh faham kan? AKu akan beri penerangan sedikit dari apa yg aku faham. Masalahnya aku lahir dalam zodiak Leo. So, aku tak berapa faham sangatlah kalau orang bintang LIbra ni macam mana. Tapi aku cuba juga beri penjelasan yg aku faham..

Tak sukar rasanya. Korang bacalah apa yg ada kat bawah. Kalau ada kene mengena dengan korang, leh la wat comment. Leh gak aku tau percentage pengunjung blog tekazodiak aku ini. SApelah gamaknya yg lahir dlm Libra ini agaknya. Leh la aku senarai pendek kat sini nanti..


ZODIAC SIGN DETAILS
Libra (September 24 - Oktober 23) Born on 09 Oktober 2006 Age not yet one day!

Symbol: The Balance
Ruling Planet: Venus
Air - Cardinal - Positive
Day Forces - Masculine
Growth Phase: Marriage
Secret Motivation: "I Balance"

LIBRA IN A NUTSHELL
The sign of the Judge, the Ambassador

Personality: Diplomatic, charming, easygoing, balanced, indecisive, detached, fair-minded, alert, changeable, artful.

Positive Qualities: Refined and graceful, just and balanced, diplomatic, charming, intelligent, alert.

Negative Qualities: Easygoing, sometimes lazy, indecisive, selfish and changeable, vacillating, detached, insincere.

PERSONALITY AND CHARACTER
The judge, the law. A creative mind. Pride in relationship. In love with love. Powerful friends and social ties. Poised, hesitant, emotionally a tight-rope walker! Indecisive. Glosses over life's ugly sides. The prettiest sign. Compassion or pity for the loser. The easiest way is the best way. Aesthetically inclined. Very dainty, delicate. The restorer of equilibrium. Wants peace at any price. Clinging.


KARMIC MISSION
To lead - in a mental, aggressive, dynamic and idealistic manner.

p/s : Macam mana? Ada terkesan tak dengan apa yg ada dengan diri korang? Come on, be honest key !!

p/s : Bahagian Zodiak Libra ini akan muncul dalam 5 part yg berbeza. Nantikan post yg seterusnya..

No comments: