Monday, September 04, 2006

29 February

Ok..kali ini aku letakkan untuk bulan Februari pula. Biasalah kena ikut turutan. Takkan nak main loncat-loncat..Baik.Ini hadiah kali ini..rasa2 siapa yang lahir bulan Februari..

Berfikiran abstrak. Sukakan benda yang reality dan abstrak. Inteligent, bijak dan genius. Berpersonaliti yg mudah berubah. Mudah menawan org lain. Agak pendiam. Pemalu dan rendah diri. Jujur dan setia pd segalanya. Keras hati untuk mencapai matlamat. Tidak suka dikongkong, mudah memberontak apabila dikongkong. Suka kegiatan yg lasak. Emosinya mudah terluka dan sgt sensitif. Mudah mempamirkan marahnya. Tidak suka benda yg remeh-temeh. Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya. Sangat berani dan suka memberontak. Bercita-cita tinggi dan suke berangan-angan dan ada harapan utk merealisasikan impiannya. Pemerhatian yg tajam. Suka hiburan dan sukan. Suka benda yg bersifat seni. Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran. Berkecenderungan pd benda yg tahyul. Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros. belajar untuk mempamirkan emosi.

Ramai kawan-kawan aku lahir bulan ni..ada sorang tu pulak..lahir 29 Feb.. korang leh bayangkan tak? Maksudnya 4 tahun sekali baru dia sambut hari jadi dia..adeh..kesian dia..

Ada sorang kawan aku.Dia ni keras hati sikit..bila kami orang borak dengan dia..selalu lawan cakap..tak sependapat langsung..pendek kata macam nak cari gaduh jelah..aku pun tak tau nak cerita camna perangai member aku sorang nih..tapi yg aku respect dia nih..dia tak suka bende remeh temeh..ada matlamat yg kuat..lagi satu dia punye deduction..tepat betul.Mungkin leh jadi inspektor polis nih barangkali..


No comments: