Wednesday, September 20, 2006

Secret of Tekazodiak

Ok. Post ini cuma selingan sahaja sebelum kita masuk dalam alam fasa kedua tekazodiak. Bila? Aku pun tak tahu bila. Eleh, takkan nak bagitahu. tak thrill la kalau tak bila kan..Tunggu je hujung bulan ini. Kali ini aku akan share 2 website yang aku baru jumpa tadi. Tengah rewang2 surf internet, tetiba dapat website ini. Apa lagi, kita share sesama. Klik kat 2 link di bawah..

Link Pertama : Starware Horoskop
- LInk ini untuk korang download software starware horoskop korang. Korang leh tau apa-apa tentang horoskop korang. Jangan segan malu, download je. Free of Charge !

Link Kedua : KoleksiLirikLagu
- Link ini pula sebenarnya datangnya dari sumbersebuah blog. Yang bagusnya blog ini, dia menyenaraikan senarai2 lirik-lirik terkini. Kalau korang nak dengar radio-radio tempatan macam era, hot fm dan lain-lain, leh gi kat blog ini. Yang bagusnya, banyak info ttg muzik dan lirik dekat situ. Aku selalu lepak kat situ sambil tulis blog ni..

Link ketiga : Test IQ anda di sini
- Link ini pula pula merupakan website yg menyediakan soalan2 untuk menguji IQ anda. Ada dekat lebih 20 soalan. Apa kata korang try pastu letak berapa markah korang dapat kat sini..Nak tak ?

Salah satu daripada perancangan fasa kedua, aku akan lebih banyak menyelitkan link2 yg sesuai untuk korang surf. Dan juga link2 untuk korang download barang2 secara percuma. PERCUMA. So, jangan tunggu lama-lama. Nantikan pada hujung bulan September ini..

p/s : Em..ada banyak lagi bonus-bonus dari tekazodiak. Dan nantikan keluaran ebook dari tekazodiak. Tentang horosskop juga. Yang penting ianya tulisan dari saya. Dan akan keluar dalam bulan Oktober nanti. BIla ? Hehe..macam biasa. Rahsia !!

. : : Secret of Tekazodiak will launch at Oktober 2006 : : .

No comments: