Saturday, September 16, 2006

Romantic in October

Suka sembang, suka org yg sayang padanya, suka ambil jln tengah, sangat menawan & sopan santun, kecantikan luar & dalam, tidak pandai berbohong & berpura-pura, mudah rasa simpati,baik pentingkan kawan, sentiasa berkawan, hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama, cepat marah, macam pentingkan diri sendiri, tidak menolong org kecuali diminta, suka melihat dari perspektifnya sendiri, tidak suka terima pandangan org lain, emosi yg mudah terusik, suka berangan & pandai bercakap, emosi yg kelam kabut, daya firasat yg sangat kuat (terutamanya perempuan), suka melancong,bidang sastera & seni, pengasih ,penyayang & lemah lembut, romantik dlm percintaan, mudah terusik hati & cemburu, ambil berat tentang org lain, suka kegiatan luar, org yg adil, boros & mudah dipengaruhi persekitaran, mudah patah semangat.

Amacam, ada ciri2 kakashi tak? Tak.kakashi lahir bulan Julai kalau tak silap aku. Nanti aku check kat narutocentral.com

Kali ini kebanyakkan ciri-ciri dan personaliti yg ada pada bulan Oktober ini sangat hebat. Romantik, tidak mudah patah semangat, pengasih suka berangan dan boros merupakan ciri-ciri yg menarik perhatian aku kali ini. Kalau korang perasan kan, kebanyakkan ciri tersebut memang betul. Ini terbukti apabila kawan baik aku sendiri lahir pada bulan yg sama.

"Hei, berapa ramai kawan kau yg lahir bulan nih, hah?" tanya kawan aku seorang lagi.

Maklumlah, selalunya ramai member2 aku yg dijadikan contoh dalam blog ini. Habis, takkan nak tanya kat orang tepi jalan kot. Nak tak nak dioranglah jadi mangsa percubaan aku. Nasib koranglah, sape suruh kenal aku kan?

p/s : Dalam 1-31hb oktober, hari ke berapa kamu orang lahir ? Ada tips baik untuk korang..



No comments: