Sunday, September 17, 2006

Silat in November Review

Ok..penat sunggu hari ini. Tak sangka aku begitu penat. Tapi aku cuba juga untuk menulis post ini kerana ingin meneruskan usaha blog ini untuk kegembiraan anda semua. Nampaknya tidak sia2 aku terus menulis blog kerana sudah ada yg sudi membacanya. Ya, blog untuk sesiapa membaca atau review tentang contentnya. Tak guna jika kita buat sesuatu hanya untuk tangkap muat tapi lakukan dengan hati ikhlas.Hoho..apa aku merepek ni..

Nak tahu apa peristiwa yang berlaku hari ini? Ya, pada 17 september bersamaan hari Ahad ini tepat pada pukul 9.00 am bertempat di Padang Merdeka, Kota Kinbalu, Sabah telah diadakan Perhimpunan Wajadiri peringkat Sabah sempena hari jadi Tuan Yang Terutama Negeri Sabah. Upacara yang dilakukan pada setiap tahun ini mendapat perhatian dari seluruh warga sabah yg berada berdekatan dengan kawasan kejadian. Berita penuh korang boleh dapat di sini : Berita Penuh Perhimpunan Wajadiri

Seperti yang dijanjikan. Ini ciri2 untuk mereka yang lahir pada bulan November. Ehm..tak lama dah. Tinggal satu post sahaja untuk tamat fasa pertama. Selepas ini kita akan memasuki fasa kedua dalam blog tekazodiak ini. Harap maklum.

Ciri-ciri bulan November :

Sangat bersopan santun & bertolak ansur, sangat cermat, teliti & teratur, suka menegur kesilapan org lain & mengkritik, pendiam tapi pandai bercakap, sikap sangat cool sangat baik & mudah simpati, sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur, kerja yg dilakukan sangat sempurna, sangat sensitif yg tidak diketahui, org yg banyak berfikir, daya pentaakulan yg baik, otak bijak & mudah belajar, suka mencari maklumat, kawal diri dari terlalu mengkritik, pandai mendorong diri sendiri, mudah memahami org lain (daya firasat yg tinggi) krn banyak simpan rahsia, suka sukan, hiburan & melancong, kurang menunjukan perasaannya, terluka hatinya sangat lama disimpan, terlalu memilih pasangan, sukakan benda yg luas, bersistematik.

p/s : Sifat2 yg aku boldkan itu ada sedikit ciri2 yg ketara dalam diri aku..hehe. Perasan pulak aku ni..tapi kengkawan aku semua cakap macam tu. Sat aku sopan santun ke? Dah cukup kasar rasanya aku ni..Hoho..Tapi memang aku pendiram, mempunyai daya penaakulan yg baik, terlalu memilih pasangan, sukan dan melancong. Korang macam mana pulak?

p/s/s : Satu lagi review blog yg boleh anda review > Blog Silat Cekak Hanafi

p/s/s/s : Perhatina, fasa pertama kian tamat. Nantikan kemunculan tekazodiak dalam fasa kedua dengan perbezaan yang ketara dari segi content yang lebih merepek dan lebih gila..

p/4s : Tambahan satu lagi review website > CPAWS


No comments: