Wednesday, September 06, 2006

Jangan bermusuh dengan perempuan Jun

Ok. Hari ini aku akan berikan pula personaliti atau sifat2 mereka yg ada dalam bulan Jun. Mengikut kajian yang dibuat oleh Dato Dr. Fadzilah Kamsahlah. Janganlah pulak hentam aku kalau tak kena atau terasa..
Berfikiran jauh & berwawasan, mudah ditawan krn sikap baik, berperangai yg lemah lembut, mudah berubah sikap,perangaiidea @ mood, idea yg terlalu banyak dikepala, bersikap sensitif, otaknya aktif (sentiasa berfikir), sukar melakukan sesuatu dgn segera, bersikap suka menangguh-nangguh, bersikap terlalu memilih & mahukan yg terbaik, cepat marah & cepat sejuk, suka bercakap & berdebat, suka buat lawak & bergurau, otaknya cerdas berangan-angan, mudah berkawan & pandai berkawan, org yg sangat tertib, pandai mempamerkan sikap, mudah kecil hati, mudah kena selsema, suka berkemas, cepat rasa bosan,sikap terlalu memilih & cerewet, kurang mempamerkan perasaan, lambat nak sembuh apabila terluka hati, mudah menjadi eksekutif, suka kepada barang yang berjenama, kedegilan yg tidak terkawal, sesiapa yg memuji saya adalah musuh saya tetapi siapa menegur saya adalah kawan saya.

Statement ni paling bahaya tu.." sesiapa yg memuji saya adalah musuh saya tetapi siapa menegur saya adalah kawan saya " Apa yang korang rasa orang yang lahir bulan June punye perangai. Ada tak yang lahir bulan Jun ? Bolehlah komen sekali kat sini. Jangan malu-malu..Kita kongsi semua tu di sini..


No comments: