Tuesday, September 19, 2006

Last Disember


Ok. Hari ini aku sibuk sikit. Maaflah lambat post untuk tekazodiak kali ini. Truely aku betul2 busy sikit. Mana taknya baca komik Hikaru No Go sampai habis. Penat tak usah cakaplah. Sampai tak terkata aku kali ini.. Tak apa, lupakan hal komik tu. Nanti aku selitkan sedikit review tentang komik Hikaru No Go tu. Takpun korang leh gi kat blog ini. Ada cerita pasal komik dan kartun gak. Klik sini

Ok. Ini post terakhir untuk fasa pertama tekazodiak. Ada lagi 2 fasa yg bakal muncul. Harap Korang semua boleh tunggu . Dan ingat, ada hadiah rahsia dari aku untuk post fasa kedua. Nantikan, ada apakah hadiah rahsia itu. Hanya boleh anda dapatkan dari sini sahaja. Tempat lain tak dapat punya. Kenapa? Tunggu jelah nanti..
"Why last Disember?" This is why :

Sangat setia dan pemurah, Bersifat patriotik, Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan, Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa, Bercita-cita tinggi, Suka menjadi orang yang berpengaruh dlm organisasi, Seronok didampingi, Suka bercampur dgn org, Suka dipuji, diberi perhatian dan suka dibelai, Sangat jujur amanah dan bertolak ansur, Tidak pandai berpura-pura, Cepat marah, Perangai yg berubah-ubah, Tidak ego walaupun harga diri yang sangat tinggi, Benci pada kongkongan, Suka berlawak, Pandai buat lawak dan berfikiran dgn logik.

Macam mana, ada tak kena sikit dengan perangai atau ciri2 korang? Kalau aku, yang aku gelapkan tu ada kena mengena dengan aku sikit..tapi tak tau sejauh mana ianya dapat bertahan..huhu!

p/s : Nantikan hadiah misteri dari tekazodiak sempena berakhirnya fasa pertama.

1 comment:

bro.izzat said...

Heh.. sy pon lahir desember gak... Memang patriotik giler ni.... :P