Tuesday, September 05, 2006

Sebab aku lahir bulan April

Ok. Seperti yang dijanjikan.Kajian yang dibuat oleh Dr.Fadzilah Kamsah.. personaliti atau perangai dalam bulan April..
Sgt aktif dan dinamik. Cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal. Sgt menarik dan pandai manjakan diri. Punya daya mental yg sangat kuat. Suka diberi perhatian. Sgt diplomatik (pandai memujuk ), berkawan dan pandai menyelesaikan masalah org. Sgt berani dan tiada perasaan takut. Suka adventure, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah. Emosi cepat terusik. Try control the emotion. Kecenderungan bersifat dendam. Agresif, kelam kabut utk membuat keputusan. Kuat daya ingatan. Gerak hati yg sangat kuat. Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan org lain. Berpenyakit disekitar kepala dan dada. Sgt cemburu dan terlalu cemburu.
Em..kawan aku keje jadi peguam..korang tau apa ida jawab bila aku tanya kenapa pilih peguam sebagai profesion profesional dia??
Kawan aku kata "Sebab aku lahir bulan April! "
What do you think if you all in my shoe's like that situation??

No comments: